20090120

Sabun

Tasarım faciası değil de nedir bu?

11 yorum:

Böcek dedi ki...

bim ürünleri ne hoş:Pp(yanlışsam düzeltirsin tahmin sadece)

cerenimiss dedi ki...

bim şekerim bildiğin :))
tipinden bellı olmuyo mu :D
ellerinizdeki olağanüstü alerjik reaksiyonlar için sıvı sabunda son numara..saloon sıvı sabunları..
denedim biliorum böcücümmm :Pp

Böcek dedi ki...

ah gariban öğrencilik yılları nan ben senin....:Pp
halen evde de almış valide pofffss:D

cerenimiss dedi ki...

ben seni seneye görcem yavrucum :)

Böcek dedi ki...

ara beni boya beni yıka beni köpürt beni:PpP
(kopan smiley:D)

cerenimiss dedi ki...

sabunla beni deseydin kısaca biz anlardık balım..
(lafı yapıştıran smiley :)))

Böcek dedi ki...

msn de istiom o smileyi:Pp
yok abi ben bu lafın altında kaldığım içinden ötürü şimdi atıyorum camdan aşağı kendimi,hadi eyvallah zaten ölesim var lan bu ara:Pp

cerenimiss dedi ki...

sen bence bi elini yüzünü yıka gel..hazır sabun varken ahah

Böcek dedi ki...

ceren yövrüm bebeğim muahhss lan:Pp

cerenimiss dedi ki...

:> pikii ozaman

Buro dedi ki...

evet msn'e çevirmişsiniz. Eklicem zaten yan tarafa öyle birşey, rahat etsin arkadaşlarım:)

Bim ürünü mü bilmiyorum ayrıca:)