20090119

Adı Yağmur Olan Şarkılar

Başlık "Adı Yağmur Olan Şarkıların Vasatın Üzerinde Olması" şeklinde olacaktı ama Feridun Düzağaç şarkısı ismi gibi olacağını düşünerek kısalttım.

Az önce düşündüm de, var böyle bir şey.

Cem Adrian'ın yağmuru var, gayet başarılı bence. Bülent Ortaçgil'inki de hoştur. Teoman'ın yağmuru var ki çok keyif alırım dinlerken. Sonra Erkin Koray'ın yağmuru var, o da güzel. Şebnem ferahın yağmurları vardı, o da vasatın üzerindedir bana göre.

İlk aklıma gelen yağmur şarkıları bunlar. Kurcalasak daha çok çıkar mutlaka ama vardığım bu yargıyı ne kadar etkiler bilmem.

Yalnız kesin Ayna'nın ya da Kıraç insanının da yağmur diye bi şarkısı vardır, çürütür güzelim genellemeyi orta yerinden.

11 yorum:

Buro dedi ki...

Bildiginiz tırstım.

Zenciörgüsu dedi ki...

ahhahaha!Burayada gelmiş şu üstteki:))Acayip dimi?

cerenimiss dedi ki...

evet ya çok acayip kızımm :)))
bana hala gelmedi ?? :S :P

Buro dedi ki...

rüyana girecek ak sakallı dede nasıl olur diye sorsalar böyle olur derdim ben.

Zenciörgüsu dedi ki...

Şşşşşş!Anlayacak,okuyup üfleyecek,terbiyeli olalım :p hgkjhgkhflkdhflshfsdhjhdsj

cerenimiss dedi ki...

blogcu olsun kültürlü olsun hafifte kopuk olsun istıyosun ama sen canım ak sakallı dedeyi..çok şey istiyosun:P git filmini izle sen hemen de cvp gelıo yorumlaraaaa :))

cerenimiss dedi ki...

nostatic sen de git film izle :))
çok hızlısınız hemen cevaplar akıyoo :))
beni yalnız bırakın konuşcaklarım var pakkarumayla :@

Zenciörgüsu dedi ki...

Sahibi geldi dağılın diyosun :))

Buro dedi ki...

dede prim yaptırdı resmen:)

Zenciörgüsu dedi ki...

Ben film izleyeyim :P

Buro dedi ki...

Film Bitmiş:)