20090128

Hande Yener Tarzı Şarkı Yazma Rehberi

1. Mümkünse terkedildikten sonra şarkı yaz.
2. Eski sevgilinin seni nasıl terkettiğiyle yüzleş önce. Yüzleş ki acıyı içinde hissedebilesin.
3. Eski sevgilin için verdiğin emekleri anlat.
4. Eski sevgilinin seni terketmekle neler kaçırdığından bahset uzuun uzun.
5. Terkedildikten sonra açılan kısmetini, önündeki fırsatları vurgula ki iyice nispet olsun sevgiline.
6. Öptüm, kib, bye falan diye şarkıyı bitir.

Hande yener tipi klip çekme rehberi de yapmak lazım ama üşendim. Şimdilik tek bi madde:

1. Dans edeme

Şarkının örneği aşağıda görülebilir;

Sen beni hiç sevmemiştin
Tezgahtarsın demiştin
Kucağıma çocuğu bırakıp gitmiştin
Meğer sen ne dingilmişsin

Bak şimdi oldum ünlü
Peşimde erkekler sürü
Sen dön arkanı yürü

Bana kırmızı etek çok yakışıyor
Gören erkekler coşuyor
Her albümüm milyon satıyor
Sana avcunu yalamak düşüyor

Ben artık özgür kadınım
50 bulmak için elimi sallarım
Sevgili de bulurum çocukta yaparım (bu kısım türkçesi kıt matbaacı yüzünden kartonete böyle yanlış yazılacaktır.)

3 yorum:

jolene dedi ki...

ben artık ne desem bilemiyorum hiç:)

bu kadar tesadüf bana bile fazla geliyür.
2-3 gün önce hande yener le ilgili bi yazı yazmıştım -ki bloga yazmalık- ama henüz bloga yazmak kısmet olmamıştı.yarın yazarım artık derken..bu yazı:)

bir sonraki tesadüfü ısrarla bekliyorum.

Buro dedi ki...

:) sen ne yazmıştın onu merak ettim.

jolene dedi ki...

henüz bloga yazmadım.
ama yazıcam elbet bikaç gün geçsin=)