20090111

Dilber Koçarslanlı

Millet bu karakterin nesine bu kadar gülüyor çözemedim hala. Hayır arkadaşlarım arasında da var bu tipi beğenenler. Komik değil ki ya, bi "Hoşşik" bi de "Dıkkandım" diyor. Buna gülüyorsanız ben de derim. Valla bak.

Avrupa Yakası'nı 2. sezondan sonra olsa da olur olmasa da olur şeklinde izliyorum zaten. Her ne kadar mevcut en iyi yerli dizi olduğu kabul edilse de Gülse Birsel eskisi kadar başarılı değil bence yazmak konusunda. Kitaplarında da öyleydi zaten. İlk kitabını severek okumuştum kaç yıl önce. Sonraki kitaplarında 10 sayfada bi nasıl kaliteli eğitim aldığını ya da boyunun ne kadar uzun olduğunu belirtir cümleler görmekten baygınlık gelmişti.

Gerçi bu garip konuşma tarzlarını kullanarak insanları güldürmek Avrupa Yakası'nın ilk sezonundan beri var. Az mı çektik "Oha oldum" diyen hatunlardan. Burhan zaten ayrı bi muhabbet. Bu sefer Gülse Birsel insanı Türkçe'yi bozduğu konusundaki eleştirileri dikkate almış olacak ki Adana'lı birini çıkardı. Türkçe'yi bozdun diyen olursa "Ama bu Adana şivesi, adanada insanlar böyle konuşuyor" diye kendini savunacak bariz.

Binnur Kaya'yı da takdir ederim aslında ama Dilber Hala tiplemesi cidden komik/eğlenceli/yaratıcı değil.

Hiç yorum yok: