20090110

Alışveriş

Ben bunalmışım sanırım. Normalde ihtiyacım olduğu zamanlarda bile alışverişe çıkmak işkence gibi gelirken bugun tuttum Ikea'ya gittim hiç işim yokken.

Çıktım şirketten. Şöyle salak bi huyum var benim. Araba kullanırken kaptırıyorum bazen. Gidiyorum böyle gitmeye alışık olduğum yoldan.

Bi kez crossroads'dan (ordaki barmaid hala duruyor mu ki?) Zodiac'a gitmek üzere çıktık. Tam ters yöne dönünce Levent uyardı nereye abi diye. Söylemese ben eve gidiyordum çünkü crossroads'dan çıkınca eve gitmeye alışmışım. Geri döndük. Bi süre sonra Levent "E abi nereye!?" dedi. Farkettim ki bu kez de onun eve yönlenmişim.

Oluyor böyle. Bugün de eve gidiyordum yine nerdeyse. Neyse ki ulaştım Ikea'ya kazasız belasız.

Üst katta hiç oyalanmadım zaten. Aşağıda mum falan baktım. Cam bişiler almam lazım, kase gibi ama ne biliyorum ne de bulabiliyorum almak istediğim şeyi. Aldım 3-5 bişi.

Sonra D&R'a gittim. Arkadaşımın tavsiye ettiği bir kitabı almak için. Yalnız ne kitabı ne de yazarını hatırlayabildim. Yazarın başka bi kitabını hatırlıyordum gerçi. Orda bi bilgisayar buldum hesapta önce o hatırladıgım kitaptan yazarı, sonra da yazarın diger kitaplarını bulacağım liste halinde. Kaptırmışım baya, suratsız bi görevli gelip o bilgisayarın o iş için kullanılmadığını söylemese amacıma ulaşmak üzereydim. Cidden suratsızdı D&R çalışanlarının çoğu. Ben de kızdım almadım kitap falan. Idefix den sipariş edicem ayağıma kadar gelir nasılolsa.

Ama cd aldım. Ödemeyi yaptım ama kasadaki eleman da suratsız. Yüzüme fırlatır gibi koydu önüme para üzerini ve fişi. Kızdım ben de. Para üzerini aldım, fişi ittirdim önüne. Ben dönüp giderken göz ucuyla gördüm fişin adamın önünden yere düştüğünü. Böyle tribal bi halde çıkmak üzereyken farkettim ki trip atıcam derken cdyi almamışım. Döndüm aldım. Bildiğin rezil oldum.

Çok kısa bi an "Sinema?" diye bile düşündüm. Yok artık dedim. Hayatta hazzetmem yalnız sinemaya gitmekten.

Real'e uğradım sonra. Ve mal mıyım neyim, çıkana kadar Carrefour'da dolaştığımı sanarak dolaştım Real'de.

Aldığım zımbırtıları fotoğraflayacağım şimdi. Bakalım güzel birşeyler çıkar mı.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ahah cok guldum :) Y