20090130

95 Oktan

Benzin almak hayatta üşendiğim biçok şey arasında kendine üst sıralarda yer bulmayı başarabilmiş bi eylem.

Çünkü sinir oluyorum beklerken. Arabadan çıkmadan beklesem, pompacı arkadaşa (of kelimeye bak) ayıp oluyormuş gibi geliyor.

Dışarda beklerken de yapacak bişi yok. Soğuktan zıplarken bi yandan da pompada saniye başına akan yakıt miktarına bakıp kaç dakika daha beklemem gerektiğini hesaplıyorum falan. Bi de işte pompacıyla muhabbet edeyim desen, "sizin işiniz de zor be abi, sabahtan akşama bu soğukta" dan ileri gitmiyor muhabbet ki eminim günde 100 kişiyle döndürüyordur aynı muhabbeti.

Yalnız adamlar iki seferdir "katkı maddesi de ister misin abi?" diye soruyor. Opet fazlaca bi miktar göndermiş sanırım bunlara.

Önce hayır abi dedim yine. Sonra sırf merakımdan ii hadi dedim ondan da ver. Bi bakalım nası bişeymiş ki bunun bekleme süremi de uzatacağını idrak edemiyorum o an.

-Ee ne işe yarıyor şimdi bu?
-Abi yakıt tasarrufu sağlıyor işte %6
-E şimdi 100 liraya dolacak şimdi depo en fazla. %6 tasarruf desen 6 lira yapar.
-Evet abi
-6 lira tasarruf yapmak için katkı maddesine 7.5 lira verdim yani öyle mi?
-??? E ama abi performansı da etkiliyor.

Hiç yorum yok: