20090108

Dodi Dodi Dilleri

Öğlenden beri, yaklaşık 6 saattir bir tane dido duruyor masamda. Kahve almaya gittiğimde elime tutuşturmuştu iş arkadaşım.

Şu saate kadar 3 kişi "Dodisi gelene Dido" cümlesini kurdu yüzüme karşı. Hatta bir tanesi neredeyse tüm reklam metnini dile getirecek kadar uzattı bu berbat geyiği.

Reklamcılık konusuyla ilgili hiç birikimi olmayan ve dolayısıyla bu konuda nitelikli bir değerlendirme yapamayan şahsıma göre kesinlikle kalitesiz bir reklam.

Ama bir açıdan bakınca da başarılı. Evet, sloganı dillere dolanmış bir şekilde. Birçok insan bu sloganı tekrarlıyor.

RB6918 (Çalışıyordum da az önce. Yanlışlıkla bi ürün kodu paste ettim, şimdi de silmeye kıyamıyorum)

Sorun da bir çok insanın bu sloganı defalarca tekrarlaması bence... Gerçekten bayıyor.

Mesela akşam markete uğradığımda çikolata reyonuna bakarken gözüm Dido'ya takılacak. Reklam sebebiyle diğer çikolataları es geçip elim önce ona uzanacak belki. Ama sonra aklıma elimde Dido'yu gören nerdeyse herkesin "Dodisi gelene Dido" cümlesini söyleyeceği gelecek ve ben vazgeçeceğim. (Bkz: üründen soğutan reklamlar)

Barındırdığı cin fikirlerle değil de çarpıcı bi sloganla akılda kalmaya çalışan reklamlar hep başarısız olmuştur benim gözümde.

2 yorum:

MIA dedi ki...

bu biraz da dan kek vari zati :)

happy owl ironic dedi ki...

Yanlışlıkla paste ettiğin ürün kodu hangi ürüne karşılık geliyor? (;> benim gözümde dayanamayarak bu blog yazısına zıplamış olan ürünü merak ettim sadece . . .