20090117

Facebook Grupları

Türk insanı olarak Facebook adlı güzide sosyal platformda kurulan grupları fazla mı ciddiye alıyoruz ne?

Gün geçtikçe daha sık görmeye başladım açıklamasında "Listendeki herkesi davet etmeyeceksen katılma" şeklindeki uyarılar olan grupları. (Saf, bir üye bir üyedir işte, niye böyle kısıtlarsın ki)

Girip bakıyorum gruba, 3 admin, 20 officerları falan var. Bunlar allah bilir görev dağılımı yapmıştır "Abi bugün 20 üye kaydı yaptım", "çok iyi abi ben de bugün yeni tartışma konuları açtım hadi çok iyi gidiyoruz" benzeri konuşmalar eşliğinde. Hatta söyliim ben size, bu grupların officer konumundaki insanları nöbetleşe grubu bekliyordur.

- Aşkım bugün grupta 12:00-02:00 nöbetim var, bu gece yoğuşamıcaz.
- Ama aşkım ben sana yeni babydoll'ümü göstericektim
- Olmaz, nöbet kutsaldır.
-Böhü

Grup tanımları falan da o kadar gaz ki. "Hadi Türk gençliği, bilmemkime kim olduğumuzu gösterelim". "Üye sayımızla bilmemkimi şaşırtalım."

Gerçi grup kurucularına bi şekilde hak veremek lazım. Ne kadar çok sazan üye olursa tek tıkla tüm gruba gönderdikleri reklam mesajlarının etkisi o kadar fazla oluyor. Üye sazanlara şaşmak lazım.

Dikkat ettiyseniz , "Size kim tıklamış görmek için tüm listenizi davet edin" gibisinden gruplardan bahsetmedim bile.

Tamam ben 2-3 grup kurdum Kel değilim saç yapım böyle, Ben kıraç'ın lost'un müziklerini yapabilme ihtimalini sevdim, Bu yıl Eurovision'da işimiz zor ve ötesi, vs şeklinde. Ama davet de etmedim yani kimseyi.

O değil de az önce "Gay olmayan sabırtaşı yazarlar" grubunu gördüm az önce. Sözlükte nasıl içlerine oturduysa artık.


Hiç yorum yok: