20090122

94.5

Rock FM'de şu saatlerde yayınlanan bir program var.

Radyomda sadece iki kanal kayıtlı. Bir de Ankara'dan kalma 2 kanal var doğal olarak burda alakasız istasyonların yayın yaptığı. Başka kanal kaydetme düşüncesi bile nasıl yorucu geliyor bana anlatamam. Direksiyonda t-shirt falan değiştirebilirim ama kanal kaydetmek işkence. Binip beğenmeyen olursa buluyor nasıolsa kendine bi kanal. Neyse.

Eksen bazen fazla bayınca Rock Fm dinleyeyim diyorum. Ama akşam bu saatlerde yapıyorsam o eylemi, ancak 5 dakika falan dayanabiliyorum.

Zaman Makinesi olabilir yayınlanan programın adı emin değilim. Ancak şuna eminim, o programın yayınlanmasına izin veren insana şaşıyorum.

Yapanlara -iki kişiler anladığım kadarıyla- şaşmam çünkü onlar kendilerini komik sanıyorlar muhtemelen. En aşağı 25 yaşında falandırlar. Bu saatten sonra komik olmadıklarını anlatmak için çok çaba sarfetmek gerekir.

Bugün ne kadar dayanabileceğimi test etmek için değiştirmedim, dinledim. Eve gelene kadar da dinleyebildim ki bu 15 dakika falan eder. Bi de bazen sinir olduğu şeyleri yapmaya devam eder ya insan yapması için hiç bir zorunluluğu yokken. Bi nevi mazoşizm hali. Öyleydi bugün benimki de.

Çok ciddi söylüyorum, ortaokulda bile yapmadığım geyikler dönüyor. Aslında dönemiyor bile. Zoraki döndürülüyor ve bir yerde tıkanıyor. Arkadaş çevrem ultra elit falan değil ama içinde bulunduğum en baygın muhabbetlerden daha beter. 7 erkek toplansak, hiçbirimizin sevgilisi olmasa Ezik olsak falan (Ulan şimdiki durumumuzu özetledim falan sanmasın şimdi millet. Vallahi öyle birşey yok. Yani en azından hiçbirimiz ezik değil ahah).. Yok vallahi yine bu kalitede bir muhabbet çeviremeyiz biz.

Bi de elemanlardan biri worms'u inatla vörms diye okuyor ya. 10 dakika sonra da ard arda 3 cümlede Bettlejuice'den bahsedip "Bettlejuice beter böcek demek arkadaşlar" diye açıklama yaptı. Aferim sana tosunum.

Bi de dinliyor insanlar bunları. "Cehennemden çıkmak için ne dersiniz" gibi birşeydi günün sorusu. E-mail ve sms atıp programın kalitesine yakışır cevaplar vermiş insanlar da.

"Arkadaşa bakıp çıkacaktım". Bunu yazan insan sana söylüyorum. Seninle beraber kaç kişi aynı mesajı atmıştır hiç düşündün mü bi kez olsun?

Şöyle diyeyim; Bu programı bir kez baştan sona dinlemek mi yoksa yeni Recep İvedik filmini izlemek mi diye sorsanız tabi ki hiçbiri derim. İlla ki seçeceksem Recep İvedik derim.

Of içim sıkılmış.

2 yorum:

Zenciörgüsu dedi ki...

hahahahha!öldüm valla yorumuna..Ben genel olarak rock fm sever bir dinleyici kitlesiyken,o süper geyik çeviren insanlardan birinin arkadaşım olması dolayısıyla daha bir dikkatli dinler oldum..Rock fm severim,arkadaşımın hastasıyım ama geyik konusunda haklısın maalesef ben bile bayıyorum çoğu zaman...Ama onlara sorarsan buna bayılan insan güruhu bizim gibi düşünenlerden daha çok..

Buro dedi ki...

İlla ki vardır bir hayran kitlesi.
Yazarken aklıma da geldi bu cocukların bi tanıdığı çıkar okur bunu kesin diye:)