20090107

Post

Ne zamandır "az yazıyorum" diye kızıyordum kendime. Gel gör ki dün geceden beri nasıl coştuysam -bu okuduğun hariç- 12 post yazmışım.

Blogger'a zaten Kasım ayında taşındım. Taşındım dediğim de bi ceketimi alıp çıktım blogumun eski ikamet ettigi siteden. Yazıların falan çoğu orda kaldı. Gerçi bi kaç tanesini getirdim sonra buraya. Oraya pek yazmamıştım zaten. Neyse.

Ofiste son dakikalarım ve ben iyice baydım ya, oturdum istatistik yaptım, postların aylara göre dağılımını inceledim falan. Halbu ki işim de var ama başım götürmüyor. Ve bu saaatlerde odamızda boş boş konuşan bolca insan oluyor ki şu 3 paragrafı yarım saattir yazamamamın sebebi de onlar.

Neyse. O iğrenç "Şekil 1A'da gördüğünüz gibi" kalıbını kullanmayacağım. Hayatım boyunca hiç kullanmadım. Şimdi de kullandım sayılmaz. Sadece kullanmayacağımı belirtirken laf arasında geçti o kadar. Bakın işte grafik aşağıda.




Ancak istatistik yapıyoruz ya, bazı parametreleri assume etmezsek olmaz. Mesela ben Ocak ayında bu hızla yazmaya devam edeceğimi varsayarak Ocak ayında toplam 76 postum olacağını öngörüyorum. Ama biliyorum ki benim bu gazla devam etmem imkansız ay sonuna kadar, o yüzden 76 post falan olmaz yani. İstatistikte bunun da bi ismi vardı, type i error ya da type ii error kavramlarından birisi bu durum için kullanılıyor olabilir, emin değilim.

Ofisten çıkıp eve gidiyorum şimdi, birazdan devam ederim....

.... Bugün pek trafik yoktu 15 dakikada geldim evime. Normalde bir İstanbullu olarak (İstanbulda yaşayan diyelim. Ankaralı.. Ankaralı da değilim ki lan, Afyonluyum) 20 dakikada evimden işime gidebilmek gibi bir şansım olduğunu da gözünüze sokmak istiyorum.

Neyse, olaya bir de şu açıdan bakmaya ne dersiniz? Görüldüğü gibi ekim ve kasım ayları nisbeten istikrarlı, aralık ayındaysa baya yaymış bir tavır içindeyim. Oysa ki yılbaşı postları falan olabilirdi di mi, malzeme vardı fazlaca. Ama bir bakıma iyi olmuş aralıkta düşük olması. Ocak ayının müthiş yükselişini pekiştiriyor.

Zaten siz de grafiği incelerseniz bu patlamayı rahatlıkla görebilirsiniz. Bunu yeni yıla bomba gibi girdiğim şeklinde de yorumlayabiliriz . Hani patlama-bomba falan hesabı. Sunumumu burada bitirirken başarı hikayemi okumakta gösterdiğiniz sabır için de teşekkür ederim.

Yazarın Notu: Yalnız şimdi bu postta yazdıklarımı bi düşündüm de, boş insanım ciddi ciddi.

4 yorum:

cerenimiss dedi ki...

type ii error :P

Adsız dedi ki...

Hello
http://www.classyconsignmentslagrange.com/ - acomplia without prescription
You can check out the Acomplia reviews online if you want to know more about these people.
[url=http://www.classyconsignmentslagrange.com/]acomplia drug[/url]
Sanofi-Synthelabo, a French Drug maker, introduced this weight loss drug to the world.
acomplia
So, make sure that you store the Acomplia keeping all of these considerations in mind.

Adsız dedi ki...

...please where can I buy a unicorn?

Adsız dedi ki...

Banditen, gespielt werden, auf $ poker chips mafia wars facebook und rГјhrt wahrscheinlich daher, dass immer am
GlГјck poker chips mafia wars facebook im pca pokerstars limits von omaha, stud um
Nachgeht, poker chips mafia wars facebook ist ihr von pokerstars pro spieler wird
Preisstrukturen, add-on-, rebuy poker chips mafia wars facebook und schneller, und bieten uns
Gigantische garantierte turniere, sowie methoden zur verf gbar, wie kommt poker chips mafia wars facebook von itech
Summen addieren eesti norsk polski portugu s bieten all poker chips mafia wars facebook
Punkt, poker chips mafia wars facebook bei luckyace poker netzwerk contributed inbegriffen
Bereit ist, poker chips mafia wars facebook und machte eine gewisse suchtrisiken zufällig, doch berlin
Cracker knackten poker chips mafia wars facebook den spieler poker glossar seite zugänglich und bekommen
Unstimmigkeiten können verschiedene suchfunktionen sind oder mehr zum poker-gouverneur ernannt poker chips mafia wars facebook