20090107

450d

Gittim çektim geldim. Ama tabi ki beklediğim şekilde olmadı sonuçlar. Hedefleri tutturamamamın sebeplerini sıralamak gerekirse:

1. Odamın camını açmamın facia olabileceğini düşündüğüm için salonda fotoğraf çekmeye karar vermem ancak salondan ayın görünmediğini farketmem. Bünyemin odamın camını açtığım zamankinden daha büyük bir ısı kaybı yaşayacağını göz ardı ederek salonun balkonuna çıkmam.

2. Balkonda beni tripodla gören konu komşunun beni "Bostancı Röntgencisi" olarak etiketleyeceği düşüncesinin verdiği stres ki bildiğiniz üzere savaş muhabiri değilim, stres altında fotoğraf çekmek bana göre değil.

3. Ayın bilmemkaç (hakikaten bilmiyorum) ışık yılı uzakta olması ve benim zoom lensimin olmaması.

4. Almanya iyi fotoğraf çekemeyince benim de iyi fotoğraf çekememiş sayılmam.

Ortaya çıkan ürünlerden üç örnek:

Sol tarafta balkonumuzun duvarını da görebilirsiniz.

2 yorum:

cerenimiss dedi ki...

sol diil burocum sağ ;)
sağ tarafta balkonun duvarıı :P

Adsız dedi ki...

Sağ olacaktı, evet:)