20101129

Ampul

Aşağıdaki sevgili arabamın gösterge tablosu. Gördüğünüz gibi ışıl ışık sayılmaz ama 3 ışık dikkat çekiyor. Biri, yeşil olan farlar zaten. Sabahları da açıktır. Farım da açıktır, yolum da.

İkincisi, sarı noktacık. Benzin almaya üşendiğim için 2-3 gün daha beni benzinimin bittiğine dair uyarmaya devam edecek. Bu süreç daha uzun sürerse kendim farkedeceğim zaten benzinimin bittiğini, yolda kalmak suretiyle.

Bir postumda hayatta yapmaya en çok üşendiğim üç şeyi yazmıştım. Bunların biri benzin almaktı, hala da öyle.

Üçüncüyü de hatırlayamamıştım o an.

Hala da hatırlayamıyorum.

Üçüncü, en tepedeki ışıksa çözünürlük sebebiyle fotoğrafta pek belli olmasa da bir ampul sembolü. Far ampullerimden birinin patlak olduğunu göstermekte bana o an. O uyarı ışığı ilk kez geçen yıl yanmıştı. O hafta gittim hemen yaptırdım, ertesi hafta yine yanmaya başladı. Gittim, yaptırdım.

Üçüncü yaptırışım ve onun dördüncü patlayışından sonra, "Eeh" tepkisini verip baya uzun bir süre o uyarı ışığı yanık, bir ampulüm (önemsiz bir aydınlatma ampulüydü) patlak gezdim. Onu görmeye öyle alışmışım ki bayram öncesi arabamı servise götürdüğümde o arızayı belirtme gereği duymamışım bile. Sağolsunlar, kendileri halletmişler.

Gel gör ki o uyarı ışığı iki gün önce tekrar yanmaya başladı. Tam da yokluğuna alışmışken.

Bir de ampul yani yanıp duran sembol.

Korkuyorum ki bu işin içinde beni psikolojik olarak etkileme amacıyla oynanan büyük bir oyun var. Oyuna gelmeyeceğim ama, kararlıyım.


Hiç yorum yok: