20090423

Üşenmek

Belki yazmışımdır, hayatta yapmaya en çok üşendiğim üç şey var. Aslında bir çok şey var da, şu üçü işkence gibi gelenleri;

1. Çamaşır Asmak:
Daha makineden çıkarırken tüm çamaşırlar bir yumak halinde birbirine dolanmış şekilde gelmiyor mu eline, illet oluyorum. Yok onları ayıkla, sonra ütülemesi kolay olsun diye silkele, çamaşır ipine/askısına sığacak mı stresiyle kendince optimizasyon yaparak asmaya başla.

Üşengeçliğim yüzünden çamaşırları 3 gün makinada bıraktığım vakidir. Sonra mecburen bir daha yıka.

2. Benzin Almak:
Özellikle de depoyu dolduruyorsam. Yazmıştım bunu, uzatmayacağım.

3.
Bunun ne olduğunu unuttum. Hatırlayınca bu postu siler yeniden yazarım. Post üste çıksın hesabı.

5 yorum:

pudra dedi ki...

çamaşır katlamak daha iğrenç bir şey.
ütü yapmak ciddi bir sorun benim için.

Buro dedi ki...

Ütü nedense en az şikayet ederek yaptığım ev işi. Ütülediğim çamaşır üzerindeki yeniden yapılanmayı görünce hoşuma gidiyor sanırım.
Bi de ütüyü fazla ciddiye alıyorum sanırım, yeniden yapılanma falan.

Bi de aynı mantıkla temizliğin falan da hoşuma gitmesi lazım aslında.

Zenciörgüsu dedi ki...

o çamaşırları asma optimizasyonun daha beteri bir durum yaşıyorum ben..gruplara ayırıyorum çamaşırları,mandallarla uyum sağlatmaya çalışıyorum,mandallarla uyum sağlamayanları asınca bütün günüm ters gidecek sanıyorum falan...
3. maddeye takıldım bide ben,yaz onu,boş kalmasın,canımı sıkıyor,takıntı yaptırtma bana durduk yere :/

Buro dedi ki...

:))) annem de öyle yapar kısmen.
3. aklıma gelsin, hemen yazıcam. olmadı uydurcam bi tane, maksat takıntı olmasın:)

Zenciörgüsu dedi ki...

obsesif kompülsif olmamı tetikleyen insan modeli..
3 yok!!