20090430

Çiçek Trafiği

Dün 3.5-4 kilometrelik yolu yarım saatte alabildiğim bir trafiğe yakalandım.

O süreçte yanımdan geçen dokuz tane çiçekçi saydım ve iki tanesi hariç yüzüme bile bakmadılar yanımdan geçerlerken.

Çiçekçinin uzmanı da böyle oluyor sanırım.

Daha yaklaşırken anlıyorlar potansiyel müşterinin hayatında çiçek alacak biri olup olmadığını.

Bir de bir gün sırf bir güzellik olsun diye çiçeğin parasını verip çiçeği önümdeki/arkamdaki hanım/kadın/bayan (niye seçemedim sıfatı?) sürücüye göndermek istiyorum.

Sırf trafikte sinirleri gevşeyen bir insanı gülümsetebilmek adına.

Ama korkuyorum çiçeği gönderdiğim insan evli falan çıkar da başıma iş alırım diye.

4 yorum:

Zenciörgüsu dedi ki...

Şu çiçek gönderme hikayesi güzelmiş.Faili meçhul kıyak diye bir şey vardı onu hatırlattı..
http://www.fikiratolyesi.com/2009/02/27/faili-mechul-kiyak/

Buro dedi ki...

evet görmüştüm orayı da. aslında çok daha eski bi hareket bu benim bildiğim. atıyor da olabilirim, 10 yıl önce falan hıncal uluç kişisi bahsederdi böyle minik güzelliklerden.

Zenciörgüsu dedi ki...

bende önümdeki arabadan bana çiçek gönderilsin istiyorum...Bu fikrin hıncal uluç insanından çıkmış olmasından nefret ediyorum:/

bellatrix dedi ki...

hmm...
http://twitter.com/#!/bellatrixbegins/status/126690405457727488

:)