20090414

Çift Simkart

10 yıldır falan cep telefonu kullanıyorsam bunun son 9.5 yılı aynı numara ve tek hat kullanarak geçti.

Hayatta beceremiyorum birden fazla hat kullanmayı. 2 girişimim oldu, bi annem öğretmen hattı aldı diye, bir de eski sevgilim yine ücretsiz konuşabilelim diye yeni bir hat aldı diye.

Annemin aldığı hattı hiç kullanmadım gibi bir şey. Eski sevgilimin aldığı hattın takılı olduğu telefon da hep evde durur, ancak akşamları konuşurken işe yarardı.

Taşıyamıyorum öyle 2 telefon falan.

Asıl önemli olan, sürekli hat değiştiren ve "yeni numaram şu şu..", "yeni hat aldım, diğeri kapalıysa bundan ulaşırsın" gibi mesajlar atmayı adet haline getiren arkadaşlarımı bir süre sonra hiç aramamaya başlıyorum.

1. Muhtemelen bu ikinci hattım diye gönderdikleri numarayı kaydetmiyorum. Nasılolsa digeri var, ordan ulaşırım diye. Aradığımda o kapalı ya da kullanılmıyorsa ümidi kesiyorum

2. "Şimdi bu hattını arasam kesin diğeri takılıdır" diye düşünüp aramaya üşeniyorum.


Sürekli değişen ve birden fazla olan telefon hatlarından hoşlanmıyorum.

2 yorum:

Zenciörgüsu dedi ki...

Bir de çift sim kartı olup,aslını kaybeden insanlar var ki onlara bi'şey diyemiyorum :@

pudra dedi ki...

zibilyon tane hattı olan insan sevmiyorum dicem ama ben de telsim,trcell,trcell,telsim,aycell,trcell,telsim ve en sonunda trcell ve eşzamanlı olarak bir ara yine avea kullanan biriyim.
gerçi bu bahsettiklerim nerden baksan 6 sene öncesi oluyor.en son avea tecrübem 2 sene önceydi.
buna rağmen herkes ayol senin milyon tane hattın var hangisini kaydedeyim diyor
bre gerizekalı senin tanıştıktan sonra zaten 1 hatta varsa o diğer hatların kaosundan sana ne

bunları es geçersek katılıyorum
ikinci hatlar gözümde kumadır önemsizdir
hatta metrestir.
eş her daim kazanır