20090407

Esrarengiz Kızıl

Önceki gün 4 kişi yemek yiyorduk birazdan göreceğiniz salondaki masamızda. Nerden aklına geldiyse içimizden biri tavana bakma isteği hissetti ve esrarengiz kırmızı noktaları farketti. Ki o noktalar da az sonra.

Önce "Ohaaa oraya ketçap mı fışkırtmışız helal"
nidaları yükseldi ben hariç herkesten.

Ben biraz sessiz kalmayı tercih ettim. Küçük bir incelemeden sonra, o lekelerin ketçap lekesi olamayacağı düşünüldü ve gözler bana çevrildi yavaş yavaş. Sessiz kalmakla şüpheleri daha da arttırmıştım sanırım.

Evet, olayın 3-4 gün öncesi parmak boyaları fırça yardımıyla beyaz bant üzerine sürmek gibi ufak boyama çalışmalarım olmuştu aklımdaki fotoğrafları çekebilmek için.

Ama şekilde de görebileceğiniz üzere minicik suç aletinin o kıvamlı boyayı o kadar yükseğe sıçratabilmesinin imkanı yok bence.

İstesem yapamam o mesafeden öylesine bir atış.

Ama buna benim dışımda kimse inanmadığı için kriminal memur kimliğime bürünerek olay yerini tekrar araştırdım, tüm delilleri tekrar değerlendirdim.

Yok ben yapmış olamam.

Ama adalete saygım sonsuz, karar sizin sayın jüri.



3 yorum:

Zenciörgüsu dedi ki...

oje olsa sıçramazdı...sevil atasoy'a danışmak lazım.

cesetizleri dedi ki...

sen yaptın suçlusun. itiraf et kurtul. Avukat falan ayarlarız sorun değil :)

Buro dedi ki...

NoSTATIC; oje benim de aklımda. sıçramaması için değil gerçi. Daha kapatacağını düşünmekteyim parmak boyaya kıyasla. Da nası alcam ojeyi tekin acar'a gidip "hanfendi bana bi flormar 501 oje" mi diyeyim?

cesetizleri; baskı altında itiraf ettirmeye çalışma lütfen:)