20090403

Görüntülü Telefon

Son zamanlarda fazlaca gündemde ya telefon dinleme olayları falan. Toplumda önemli bir konumda olduğunu söyleyebileceğimiz insanların neredeyse tamamının telefonu dinleniyor falan. Hatta benim bile dinleniyorsa şaşırmam yani. Neyse ki telefonda çok konuşmuyorum öyle. En fazla napıyosun diye sorana "mayıştım oturuyorum" falan diyorum ki o da şifreli bi mesaj falan değil. Valla.

Neyse. Şu görüntülü telefonlar iyice yaygınlaşınca nolacak halimiz? Telefon izleme diye bir kavram da çıkacak mı ki ortaya.

4 yorum:

cesetizleri dedi ki...

uyuşturucu kullanıyor olabilirsin yarın gelirler teslimat ne zaman çabuk mekan söyle derlerse şaşırma :)

Buro dedi ki...

uf evet o da var, bu adam bu kadar mayışık olamaz diye düşünebilirler. Buraya da yazdık iyice kıllandırdık:)

cesetizleri dedi ki...

bence de temkinli olmak lazım. telefon dinleyen blogları hayde hayde takip eder :) bak ben yediğim haltları anlatıyor muyum hiç :P

Buro dedi ki...

Ben blog yazmayacağım artık:p