20101103

Buro'nun Kediyle İmtihanı

Aslında başlık "Buro'nun Kediyle İmtihanı-2" falan olmalıydı nitekim can kedim, an itibariyle ailemin yanında yıllık iznini kullanan ve muhtemelen bundan sonra da kullanmaya devam edecek olan Rufus ile yeterince büyük bir imtihandan geçmiştim. Karakterimi, düzensizliğimi, üşengeçliğimi falan düşündüğümde imtihanı da geçtiğimi düşünüyorum açıkçası. AA ile olmasa da BA, bilemedin BB ile falan.

Daha önce de bi yazmıştım, Rufus'u özlüyorum diye. Her gün annemden durum raporu aldıkça daha da özlüyorum sanırım.

Neyse işte, 2 haftadır falan şirketin civarında -belki özlediğimden, belki onu da şirketin önünde bulduğumdan- Rufus'a çok benzettiğim bir kedi geziniyor. Renkleriyle falan değil de, böyle yürüşüyle, fizik yapısıyla benzeyen bir kedi. Onu gördükçe kedi özlemim biraz depreşmişti zaten.

Üstüne bir de geçen haftasonu küçük hanımla gittiğim neredeyse her yerde karşıma sevilesi bir kedi çıkması var ki bahsini ettiğim ikinci sınav da buydu. Öyle bir sınav ki, Raistlin Majere'nin kulede verdiği sınav kadar büyüktü benim gözümde.

Üç gün boyunca kahve içerken dibimizde; caddede yürürken koloni halinde, irili ufaklı ve hepsi birbirinden zıplak olmak üzere sağda solda; moda'da fotoğraf çekerken fotoğraf karesinde; küçük hanıma mont almak için girdiğimiz mağazanın içinde (resmen mağazanın kapısından girmiş, yeni bir şeyler gelmiş mi diye bakmaya hazırlanıyordu) olmak üzere, hepsi birbirinden sevilesi (bu cümleleri kurduğuma da zor inanıyorum sahiden) bir çok kedi gördük. Dün şirkete girerken masmavi gözleri ve kabarmış tüyleriyle ürkek ürkek bakan başka bir minik kedi görmemse sınavın son noktası oldu.

O an sınavdan kalabilirdim ancak kedi kaçıp bir yerlere saklandı neyse ki. Zaten kaçmasa da ben muhtemelen "Git kendini çok sevdirmeden" derdim.

Allah sonumu hayretsin, bayrama, ve dolayısıyla Rufus'u görmeme, daha iki hafta var ve İmtihan serisi trilojiye dönüşürse eve kucağımda bi kediyle gelmem an meselesidir.

Postu süsleyelim mi? (iyice kedi bloguna döndük ya neyse)















Küçük hanımın editlediği bir tanesi


















Şirket Önündeki















Rufus tabi ki.

2 yorum:

Begüm Şahin Bilgin dedi ki...

aa rufusu verdin mi? blog yazmamandan anlamalıydık..

Buro dedi ki...

Vermedim yahu ne vermesi. İzinde işte. Ya da tayini çıktı diyelim:p

blog hakikaten de kedi blogu oldu ya.