20090206

Rekor

Küçükken kendi çapımda, şan-şöhret kaygısı gütmeden ve gözetmen/noter olmadan yaptığım rekor denemelerinin ikisi geldi aklıma.

I.
Hedeflenen Rekor: Ağzımdaki sakızı hiç çıkarmadan 24 saat çiğnemek
Sonuç:
13. saatin içinde yanlışlıkla yutmuştum sakızı. Gerçi 13 saat de rekor olabilir muhtemelen. ama hedefe ulaşamadık.


II.
Hedeflenen Rekor: Bir oturuşta 2.5 litre coca cola içmek.

Sonuç: Epic
Yaklaşık 2 litre bittikten bir süre sonra beni kanepede karın ağrısından kıvranır vaziyette gören babam noldu diye telaşlanır. Ben başucumda duran beşte biri dolu cola şişesini gösterip "Rekor deniyordum da, ehi" benzeri bi açıklama getirince "Miden delinsin, hastaneye götürürsem eşeğim" diyip ortamı terkeder babam. Boş yere salak konumuna düşeriz adamın gözünde.
Aslında bi oturuşa 2 litre de iyi ya o yaşa göre. Şimdi kaç yaparım ki.

2 yorum:

pudra dedi ki...

1. benim tarafımdan da denendi sonuç ben uyurken saçıma yapışması ve saçımın kesilmesi

Buro dedi ki...

ben uzmanlaşmıştım agzımdan düşürmeme ve yemek yerken ikisini birbirine karıştırmama konusunda