20090207

Deviant

Nedense hiç bulaşasım yoktu deviantarta. Genel itibariyle kaliteli işler var, gidip kaliteyi düşürmeyeyim diye sanırım:p bi de işte Bkz: Deviantart klişeler falan.

Neyse, dedim olmayacak böyle benim de birkaç fotoğrafım olsun orda. Üye olmaya çalışırken bi baktım, heh 3 yıl önce üye olmuşum zaten. O zaman neyime olduysam.

Yalnız nası bi işkence oraya fotoğraf upload etmek. Hele bi de sayıca fazlaysa upload edeceğiniz fotoğraflar. Kategori seç, isim ver, yorum yaz, matura content mi onu işaretle, anahtar kelime bul yaz.... Sonra başa dönüp diğer fotoğraf için yap.

İmanım gevredi fotoğraflara isim vermeye çalışmaktan.

Üşendim bıraktım.

3 yorum:

pudra dedi ki...

avatar koyamadım ben bir süre
o kadar beceremedim

Buro dedi ki...

İyi hatırlattın benim de avatarım yok. Ama azimle upload edebildim fotoğrafları.

berraque dedi ki...

o çekilcek çile değil cidden.