20090206

İş

Şimdi benim bi iş arkadaşım var ve ne yazık ki aynı pozisyondayız. 2 aydır falan çalışıyor bizim şirkette. Daha önce de çok bomba olayları oldu ama insanlarla dalga geçmiş gibi olmayayım diye (geçtiğim belli olmasın diye?) yazasım gelmemişti buraya. Ama dayanamadım yazayım artık. Adını vermeyeyim, sevgi kelebeği diyeyim ona. O kadar ince ve narin ki, görseniz.

Bulunduğum odayı 3 arkadaş paylaşıyoruz, biri de bu. Başımızdaki müdürüm ve patronum da odamızın boş kalmaması konusunda pek bi hassaslar. Odada sürekli biri bulunsun isterler. Sevgi kelebeğine de dedim bunu kaç kez. Abi odada yalnızken sigara içeceğin zaman falan içme, benim gelmemi bekle vs. diye. Tamam dedi bu da donuk donuk bakarak her seferinde.

Geçen hafta odada sevgi kelebeği ve ben varken çıktım terasa sigara içmek için. 2 dakika geçmedi bu geldi arkamdan pıt pıt.

-E abi sigara içmek için benim gelmemi bekleseydin. Odayı boş bırakmışsın.
-Hıı, öyle mi yapmışım?

aynen bunu dedi adam. Söyleyecek bişi bulamadım resmen. Tamam abi diyip söndürüp sigaramı aşağı indim.

Neyse. Yine yalnızız odada bugün. Az önce de sigara içmek için terasa çıkacaktım yine. Ama tabi sevgi kelebeği mevzusu var.
Düşündüm, şimdi buna "Abi sigara içicem, odada kal, çıkma" diye laf anlatmak öyle zor geldi ki.

Ben de odanın kapısını üzerinden kilitleyip çıktım en basit çözüm.

Gerçi biraz tırsmıştır noluyoruz diye ama olsun. Hatta keşke kapının altından "fssss" diye zehirli gaz veriyormuş efekti falan da yapsaydım girmeden. İyice bi tırssaydı.

Hiç yorum yok: