20090224

Ankara'nın En Güzel Yanı

Kişisel ve haliyle tamamen keyfi insan sınıflandırma kriterlerim arasında, tanıdığım bir insanın isminin yanına "Mümkünse bir daha görüşmeyelim" notu düşmeme sebep olacak ender davranışlardan biri de o insanın başlığımızdaki geyiği yapmış olmasıdır. Ayrıca bu cümle düşük mü oldu emin değilim.

Daha önce kesin yazmışımdır biryerlere. Yahya Kemal bu lafının ağızlara bu şekilde sakız olacağını bilse söylemeden önce bir kez daha düşünürdü eminim.

Ve ne yazık ki hala bu geyiği yapabilecek kadar çapsız insanlar var.

-Ayyy daha önce Ankara'da mı yaşıyordun? Bence Ankara'nın en güzel yanı İstanbul'a dönüşü ekiki

Aman ne kadar orjinal bi tespit yaptın.

Hayır Ankara'yı sevmemen Ankara'nın hiç umrunda olmaz muhtemelen. Zaten İstanbul'da yaşayıp Ankara'yı seven sadece 4-5 insan var tanıdığım. Onlar da ben orda yaşadım diye sevmişlerdi zamanında:p

Yani öyle diyerek kendini daha sıradan bi hale sokuyorsun farkında değilsin.

Bu lafı edenler çok büyük olasılıkla "İstanbul yaşanacak şehir değil, ama ben İstanbul'dan vazgeçemiyorum. Bu telaş, kaos olmadan yaşayamam" vs. cümleler de kurmuşlardır daha önce.

Bu cümleleri kuran insanları da hep 25 yaşında ipsiz sapsız serseri çocuğa aşık olan 35 yaşına gelmiş kariyer sahibi hatunlara benzetirim.

"O serseri tavırlarınla tavladın beni" gibisinden.

5 yorum:

pudra dedi ki...

bir de istanbulu tapulaşmış gibi konuşan arkadaşlar var.istanbula girişlerde vize şartı sunmaya meyilli insanlar onları da çok ayrı gerizekalı buluyorum kusuruma bakmasınlar

Buro dedi ki...

varsan baksan beylikdüzü gibi sadece ismen istanbul olan yerleşim yerlerinde falan oturuyordur o insanların büyük kısmı.

pudra dedi ki...

istanbulun en güzel yanı ankaraya dönüşü hissiyatını tecrübe ettim bu hafta sonu.şehrin kubbesinde birikmiş milyonlarca telaş üstüme çöktü resmen.yaşamak değil galiba sadece gezmek için ideal
ama dur bakalım 1 ya da 2 sene sonra bu düşüncemi tükürük kadrosundayken yalarken kendimi bulabilirim.
son cümle iğrendirici oldu ne yapalım

siminya dedi ki...

klişe klişe klişe etrafım klişelerle doldu izmir kızları klişesinin a.q ankaraya bu klişeyi diyenlerinde...bak aslında ben memleket ayrımı yapmazdım, ama günde 2-3 yerde ankaranın ağzına sıçıp izmirin kızlarına, istanbul'un haliçine şiirler döktürüp sonrada diğerlerinin buna sessiz kalmasını bekleyemezler, bu adil değil, bizi böyle yargılayamazlar...

Buro dedi ki...

Ankara için de bi şiir yazmak lazım o zaman.