20090228

Futbol Takımı Tutan Kızlar

Sağda solda, arkadaş çevremde vs. gözlemlediğim kadarıyla kızların çoğu takım tutma işini cidden abartıyorlar. Genelde erkeklerin ilgilendiği bi spor ya şimdi futbol. Takım tutan kızlar da o erkek egemen taraftar kitlesi içinde kendilerine yer bulmak, kendilerinin de takım tutup futbol hakkında yorum yapabileceğini göstermek için olsa gerek, takım tuttuklarını belli etmek için ellerinden geleni yapıyorlar.

Çeşitli ortamlarda görüyorum sıkça. Birçok kez tuttuğu takımın formasıyla poz vermiş kızlara rasladım mesela facebookta falan. Onu geçtim, forumlarda vs. Merve1907, GS_Şebnem falan gibi abuk nickler seçen bir çok kız var.

Ki bu şekilde davranan arkadaşlarım da var ne yazık ki. Düşünsene lan ben seni tuttuğun takımla hatırlayacağım, ismin geçtiğinde hemen ardından tuttuğun takım geçecek aklımdan.

Ne kötü bir şey. Bir insanla beraber hatırlanacak özellikler arasında en son sıralarda gelmeli bence tuttuğu takım.

Eminim tuttuğu takımın formasıyla fotoğraf çektiren, nickini takımını belli eder şekilde seçen hatunların oranı takım tutup aynı şeyi yapan erkeklere göre çok daha yüksektir.

Misal 2 gün önce Bordeux'u eledi ya Galatasaray. Msn iletilerine "ooo nası koyduk bordoya", "CİMBOMBOOOM" falan yazan insanlar da hep kızlar.

Gözümde nasıl yapay duruyor anlatamam. Çoğu kızın futbol yorumunun "nasıl koyduk" dan öteye gittiğini görmedim hiç. Sorsan ofsaytın ne olduğunu bilmiyorlardır cidden.

Tamam futbol izlemesi keyif veren bir spor, izleyin tabi ama fenerbahçe ya da galatasarayı hayatınızın aşkı sanmayın lütfen.

Kızlar, futbol bir yaşam biçimi falan değil abartmayın.

4 yorum:

kelebenk dedi ki...

ofsayt insanın üzerine yakışanı giymesidir.

Buro dedi ki...

işte hatun milletine pek yakışmıyor.

kelebenk dedi ki...

hatun milleti lafı pek doğru bir kullanım olmasa da futbol konusunda haklısın.

Buro dedi ki...

hatun milleti lafı da bana pek yakışmamış o zaman.