20090212

Alışveriş

Aylık gereksiz alışverişimi yaptım. Fotoğraf çekme uğruna.

Carrefour'a gittim üstelik hiç hazzetmememe rağmen. Neden bilmiyorum da carrefour zincir süpermarketler arasında bana en itici geleni.

Markette bi sevgililer günü havası hakim. Girer girmez peluş oyuncaklarla burun buruna geliyorsunuz. Sonrasında da kalp şeklinde kutular, yastıklar vs.

Millet sevgilisi için oralarda birşeyler bakarken ben naptım? Kırtasiye reyonunun en çocuklara yönelik kısmına gidip yanımda 7-8 yaşındaki çocuklarla oyun hamuru falan baktım.

Reyondan beğenip alabildiklerim:

Renkli ataçlar (600lük kutu)
Vitray (çocuk için galiba, garip bişi)
Poliart su bazlı okul yapıştırıcı (2 Adet)
Renkli neon cam boyası (3lü set)
Renkli post-it (4lü set)
Renkli minik post-it (5li set)
Bi top A4 Kağıt
Daha önce aldıgım simli tozlu bişey (4lü set)

Evet bunların sentezini yapıp fotoğraf çekmeyi deneyeceğim.

Hiç yorum yok: