20100211

buk

İnsanların Facebook, twitter, Friendfeed gibi platformlarda içtiği sudaki mineral miktarını bile yazmasından ziyade hiç de muhabbeti açılmamışken bu platformlara üye olmadığını, evvelden üye olduysa da hesabını kapattığını falan anlatıp durması rahatsız ediyor beni, onu farkettim.

Bu muhabbeti yapan insanlar muhabbetin başka bir yerinde de televizyon izlemediklerini sıkıştırırlar zaten araya.



Nasıl listende 700 arkadaş barındırmak marifet değilse, Facebook kullanmamak da bir erdem değil canlarım. Prim yapmıyor artık.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

ben şahsen herbirini denemiş ve kapatmış biri olarak rahatça söyleyebilirim ki tv izlemiyorum, for the last 6 years diyelim.

Buro dedi ki...

Olay -en azından benim açımdan-deneyip kapamak değil aslında, bunu dakikada 3 kez dile getirmek.

Adsız dedi ki...

neyse yırttım dakikada 3 kez dile getirmiyorum.