20090619

Sen neymişsin B.ehlülü.n parfümü

İnsanların google'da hangi aramalar sonucu yazılarıma ulaştıklarını yazmak gibi bir adetim yok, olmaz da. Yalnız iki önceki postta bahsi geçen B.ehlü.l'ün parfümü -ki kendisi Issey Miyake oluyor annemin muhatap (bu kelime böyle yazılmıyor olabilir, bakmaya üşendim. ama muhattap diye de yazılmıyor) olduğu reyon görevlisine göre- sebebiyle yaklaşık 10 saatte 8 kişi okumuş postumu.

Aramada kullanılan anahtar kelimeler de behlülün parfümü, b.ehlü.l parfumu, b.ehlü.l parfüm, b.ehlü.l+parfüm+marka ve b.ehlülü.n parfümünün adı şeklinde. Tüm aramaları yapan aynı insan da olabilir tabi, bakmadım o kadar.


Ama anladım ki, reyon görevlisi baya iyi satmıştır bu pazarlama stratejisiyle.

3 yorum:

Uyku Sersemi dedi ki...

İtiraf ediyorum: Ben de okudum. Yalnız Behlül'ü bilip sevdiğimden değil rastgeldiğimdendir (:))
Ve ve ve
bilmemkaç kişinin okumuş olduğu gerçeğini ortaya çıkaran gizli formül nedir? Şimdiden teşekkürler, iyi çalışmalar, iyi günler, sevgiler, saygılar.

Buro dedi ki...

gizli formül behlüldür, kesinlikle: )

Adsız dedi ki...

Satis görevliside behlülün parfümü diye insanlari iyi kekliyormus acikcasi :-)En azindan behlül parfümü diye dizide gercekte olanini satsalar yine anliyacam
Parfüm Issey Miyake degil L'occitane - cade merak edipde behlül parfümü diye google dan arayipta kizlari fetişist sapık yollarla etkilemek isteyen arkadaslar icin ufak bir düzeltme yapayim dedim ;-)