20090603

d.g

yılda -haliyle- bir gün doğum günüm oluyor, tuttuğum takım altı yıl sonra şampiyon oluyor ve bu iki olay ayda yılda bir yurtdışına çıktığım 3 güncük içinde gerçekleşiyor. bu üç durumun aynı anda gerçekleşme olasılığını hesaplasan 3/365 x 1/365 * 1/beşiktaşın şampiyon olması gibi bi formüle ihtiyaç duyarsınız, şu kafamla yanlış hesap yapmıyorsam.

Bu arada bu bir doğumgünü yazısı değil, haberiniz olsun.

Bu yıl doğum günümü yurtdışında geçirdim. Bi garipti. Doğduğum gün için çevremdeki insanları arayıp "hadi, toplanıp doğum günümü kutlayacağız" demem asla. Çağıracağım insanlar sevdiğim insanlar olsa da, bu insanların coğrafi konumlarının el verdiği ölçüde bu davetime seve seve katılacaklarını biliyor olsam da, bu çağrı bana hep bencillik gibi gelmiştir biraz.

Zaten yeterince yakınım olan insanlar ben çağırmasam da ogün "hadi, yemeğe gidiyoruz" diye kapıma dayanır. dayanacak durumda olmayanlar da illa ki hissettirir yanımda olmak istediklerini.

Neyse işte, bu yıl fazlaca uzak oldugumdan mıdır nedir, mutsuzluk ya da burukluk da değil ama bi gariplik vardı. Yine mesajlar geldi, yine arandım bir çok sevdigim tarafından. hatta geçen yıldan beri tanıdığım insanların bir kısmının bana ne kadar değer verdiğini farkettim. iyi ki doğdun cümlesinin çok nadiren de olsa anlamlı olabileceğini hissettim.

dün kafamda çok güzel toparlamıştım da yazıyı, yazarken bağlayamadım bi türlü.

Ayrıca resmen doğumgünü yazısı olmuş bu

1 yorum:

Zenciörgüsu dedi ki...

evet resmen doğum günü yazısı olmuş!güzel olmuş hem :)