20090621

One

Geçen hafta "en sevmediğin özelliğin ne?" sorusuyla karşılaşmıştım da bulamamıştım cevabı. Mükemmel bir insan olduğum için değil tabi. Olsa olsa her özelliğimi az da olsa sevdiğim içindir.

Sonra bi ara aklıma gelmişti en sevmediğim olabilecek bir özelliğim, ama hangisiydi unuttum.

Bugün farklı bir şey geldi aklıma, sanırım en kötü özelliklerimden biri bazen fazlaca kararsız olabilmem. Genelde stabil bi insan olduğumu düşünürüm aslında. Ama sapıtabiliyorum bazen.

Bugün Efes one love'a gidip gitmeme konusunda en az 10 kez fikir değiştirdim. Gitme ve gitmeme başlıkları altında sıraladığım maddeleri birbiriyle yarıştırıp hangi kararın daha mantıklı olabileceğini düşündüm.

"Ulan giderim, olmadı 2 saat takılır dönerim" fikri geldi bi an aklıma ancak bu fikri son uyguladığım zaman ahırkapı hıdrellez şenliklerine gittiğim gündü ki toplamda 3 saatimi falan yolda geçirip festival alanında yarım saat takılmıştım sadece. O yüzden bu desteksiz fikirden vazgeçtim hızlıca.


Ne zamandır olmuyor, ama -özellikle gidip gitmeme gibi iki seçeneği olan- bir konuda defalarca fikir değiştirip, son verdiğim kararın ne olduğunu unutup; son kararımı hatırladığımda da o karara varmamdaki gerekçeyi hatırlayamadığım zamanlar olurdu eskiden.


Bazen kötü bir şey kararsızlık.

Sonra da "ikizler olduğumu öğrenen niye kaçıyor" diye soruyorum saf saf.

2 yorum:

pudra dedi ki...

kararsızlık beyni de yoruyor.yani yapmaya niyetlendiğini yapmışsın ve yapmamışsın kadar yoruluyorsun.
2 kat yorgunluk

Buro dedi ki...

Evet, kesinlikle öyle.
Yukarıdaki örnekte ben kendimi gitmemeye ikna ettim yeterince geçerli sebepleri bir araya getirmek suretiyle.

Bir kez yoruldum sadece.