20090331

Kısa Bir Aradan Sonra

Türkiye A Milli Futbol Takımı temalı reklamlardan size de gına gelmedi mi?
Yani en azından TV izleyenlerinize? Benim TV izlemesem de günün 12 saati falan açık kaldığı için -ki bence beko televizyonlar çok uzun ömürlü, takdir ediyorum- sıkça raslıyorum muhtelif reklamlara.

- Teknosa'nın reklamı zaten bariz başarısız bence. Gerçi bunda Teknosa'dan kurum olarak hiç hazzetmememin payı büyük sanırım. Büyük konuşmiim, gidip cd bile almam onlardan.

- Telekom'un şu afrikalı cocuklu reklamı fena değildi, o da içimi bayıyor artık.

- "Amansız" kelimesinin anlamlarını sıralayan bir reklam var, o kimindi unuttum. Tdk mı ki?

Yazmaya niyetlendim ya, diğerleri aklıma gelmedi şimdi.

3 yorum:

cerenimiss dedi ki...

Nike reklamınnın sloganı Amansız Ol!!
futbol değil savaş çünkü..
Enteresan bi gaza getirme eğiliminde bulunmuş Nike.Relentless dehşet kötü bir fikir olmuş bence. Üstelik Fatih Terim'in Turkcell'de sonsuz uğraşla yaptığı dublaj,burada cool olması için uğraşılsa da, ı ııh olmamış.yastıkla boğulurken dublaja girmiş gibi..Çok kötü!!Milli maçlara savaş manası yükleyip sonra fair-play mantığı bi garip zaten..fena hatta!!

Ttnet reklamı çok bayık.aynı hikaye aynı espriler..semih yedekte yok sonra giricek maça vs..aynı espriler aynı senaryolar..sıkıcı..nedense afirkalı çocuklar da bi sempatik gelmedi bana..coca-cola reklamını andırıyo bana..hazır bahar da geldi.

Gerçi reklamları çekıyoruz gazı verıyoruz yolluyoruz orda yiyip gelıyoruz golleri o da işin kötüsü :)

reklamları görünce fikirlerimi yazayım dedim...
Şimdi reklamlarrr bla bla blaaa

Buro dedi ki...

Nike reklamı mıydı o? Yakıştıramadım. Cola Turka falan olsa neyse

cerenimiss dedi ki...

cola-turka ülker'in ürünü,ülkerin geçen yıl ki reklam filmi bu yıl ki coca-colayla aynı gibi olmuş..
E ttnet in reklamı da coca-cola yı anımsatıyo bize..Nike ı zaten sevmedik..
zaten hepsinin dublajlarını da fatih terim yapmış..bu sıkıcı bi döngü..reklam camiasını dürtmek lazım..poke poke pls :p