20090319

Anahtar

Elinizde görünüş olarak birbirinin aynı üç anahtar varsa ve bunların bir tanesi açmak istediğiniz kapıya aitse;

şanslı bir insansanız birinci denemede, akşam eve giderken trafik ışıklarında kırmızıya yakanma oranınız yüzde elli civarındaysa ikinci denemede, çölde coca cola olarak gördüğünüz serap aslında coca cola'nın kutup ayısıysa üçüncü denemede kapıyı açarsınız di mi?

En kötü şartta her anahtarı bir kez denemiş olursunuz.

Ben altıncı denemede açtım...

Doğru anahtarı bulana kadar yanlış anahtarlardan birini iki, diğerini üç kez denedim.

5 yorum:

dyq dedi ki...

şans böyle bişi olsa gerek:D çok güldüm buro =)

Buro dedi ki...

şanssızlık olarak nitelemezdim ben:)

Unknown dedi ki...

iyi etmişsin!

doğru anahtara zaman varmış demekki:P

pudra dedi ki...

ahahahah
keşke denediğimiz ve akabinde yanıldığımız anahtar üzerinde fosforlu bir parmak izi bırakabilsek.

Buro dedi ki...

Fatoş; evet, hiç bulamamak da vardı diye avuttum kendimi:p

Pudra; Hindistan'dan seçim boyası siparişi verdim ben. Yanlış seçimleri için.