20090322

Aa Bizi Çekiyo?

Özellikle talk show ve basketbol maçlarında çok rastladığım bi replik bu. Kamera izleyicileri çeker ya hani.

İki tane kanka kızı çekiyor mesela. Kamera onların üzerindeyken biri kendini şarkıya/maça kaptırmış kafasını bi o yana bi bu yana sallıyor falan. Diğeri daha uyanık ve şöhret sevdalısı; kameranın kendilerini çektiğini anlayıp yanındakine "Hişş bizi çekiyooo" gibisinden birşeyler fısıldıyor, triplere giriyor.

Öyle diyen insan sana sesleniyorum, ne kadar komik geliyorsun gözüme anlatamam. Ne bileyim farketmemiş tribi yapsana. Böyle uzaklara dalıp gidiyormuş pozları ver, daha karizmatik. Gerçi şimdi düşündüm öyle de çok yapmacık olur kesin.

Durumu farkettikten sonra el sallamaya falan çalışıyor bi kısmı. Ama kameraya, yani el salladıklarında bana el sallıyormuş gibi olacakları cihaza, değil kendilerini izledikleri monitöre el sallıyorlar. Lan şaşkın daha bi komik görünüyorsun öyle yapınca, haberin yok mu? Şaşkın demeyeyim gerçi. Aynı durumu ben yaşasam ben de monitöre el sallardım sanırım.
Bunun psikolojide bi tanımı vardır kesin.

Hiç yorum yok: