20090322

Kral

Disko kıralını izliyorum an itibariyle. Bolca editlerim bu postu muhtemelen;

1. Yılmaz Morgülü şu haliyle yolda görsem "Meraba zombi, ben dostum" derim yemin ederim. Nasıl garip bi insan olmuş fiziken ya. Ben kol damarlarım belirgin falan sanırdım ama pusar kalırım bu insanın boynundaki damarları gördükçe. (pusat vardı bi de, tutmadı sanki pek o?)

Şimdi de Okan'a tripkar pozlar takınmış, pek bi komik.

2. Nalan insanı yeni albüm çıkarmış, adı Demode. "Demode olan ne varsa bu albümde" gibisinden bi laf etti az önce. Psikolojik bi hazırlık bence. Albüm satmayınca "Demodeydi zaten, ehi" diyecek.

3. Oray eğin insanı var, onun hakkında hiçbir şey diyesim yok görüntüsü bile yetiyor sinir bozmaya.

4. Salim diye bi adam şarkı söylüyor şimdi.

Kendisi şimdiye kadar gördüğüm tartışmasız en keko şarkıcı. İsmail yk falan örnek almalı o derece.

Hiç yorum yok: