20090907

Bir Dahaki Sefere

Geçmişi düşündüğümde öyle hatırlamaya değecek kadar büyük bir pot yok kırdığım. Oturduğu yerden çamlar deviren bir insan değilim.


Lakin;

İki yıl kadar önceydi. Pek ortak noktamızın olmadığı, iş yaşantısı içinde tanıştığım bir arkadaşımın düğününe davetliydim. Düğün sahibiyle samimiyet derecesi benim gibi olan 4-5 arkadaş gittik düğüne. Haliyle iki tarafın aile büyükleri kapıda misafirleri karşılıyordu. Arkadaşın annesi ve babasıyla tanıştık, içeri girip arkadaşı bulduk, takıları taktık, çok kısa bir süre oturup kalktık düğünden. Toplamda yarım saati geçmemiştir düğünde geçirdiğimiz süre, zira biz çıkarken arkadaşımın ailesi hala gelmekte olan misafirleri karşılıyordu kapıda.

Arkadaşın babası düğünden çıktığımızı görünce "Daha yeni geldiniz, biraz oturup öyle gitseydiniz" dedi.

Sonrasında şu cümle ağzımdan neredeyse çıkıyordu, eğer dilimin ucuyla yakalayamasaydım.

"Bir dahaki sefere daha uzun kalırız inşallah"


Kendime grubun sözcüsü misyonunu yükleyip arkadaşın babasına gayet kibar bir şekilde teşekkür ettikten sonra dilimin ucuna kadar gelen o cümleyi söylemiş olsaydım eğer, hayatımın -bundan sonrakiler de dahil olmak üzere- en büyük gafını yapmış olurdum muhtemelen.

Düşünüyorum da, adam anlar mıydı acaba nasıl bir laf ettiğimi. Yoksa o telaşede beni zaten yarım yamalak dinliyorken dikkatinden kaçar mıydı bu cümle.

Anlasa bir anda düşer miydi gülümseyen yüzü, yoksa şaşkınlığımı farkedip daha fazla mı gülümserdi.

Sırf şunları merakımdan bazen içimden geçiyor, o potu kırsaydım keşke.

2 yorum:

silgi dedi ki...

lise arkadaşım çok şişman bir kızla evleniyordu. kızın şişmanlığı bir yana, kişiliğinden de hiç hazzetmediğimiz için dırdırdır dedikodusunu yapıyorduk.

- lan insan bi on kilo verir hiç olmazsa, gelinliğe saygın olsun be.
- hahaha silgi allah belanı versin bi sus yanımızda kamera var.
- oha o zaman adımı niye söylüyosun be silgi silgi diye bağıra bağıra.
- sen de söyledin şimdi salak.

bu arada kameramanın da damadın kardeşi olduğunu fark ediyoruz. şahane.

tebrik faslı. damada sarılırken ağzımdan "tebrik ederim canım" yerine "geçmiş olsun canım" cümlesi resmen pömkürüyor, fışkarıyor. allah o an beni gerçekten kahrediyor. genç çiftimiz bir daha benimle görüşmüyor. bu nikah da en büyük potum olarak şahsi tarihime geçiyor.

Buro dedi ki...

neyse ki gelinin kardeşi değilmiş kameraman, daha beteri olabilirdi.

Bir de 10 kilo çok iddiali bi hedef olurdu sanki.