20090910

T3G

Turkcell'in -muhtemelen evde kalmış- üç kızın merak merak diye inim inim inlediği reklamının beni nasıl rahatsı ettiğinden şurda bahsetmiştim zaten.

Tam o reklamın etkileri geçti, reklam daha seyrek yayınlanmaya başladı, o üç kızdan iki tanesinin kardeş olduğunu öğrenmemizi sağlayan başka bir 3G reklamı çıktı.

Bi kere ben emin olamadım, o reklamın başında abla kardeş tartışıyor sanırım. Eğer tartışıyorlarsa ne kadar da elit tartışıyorlar, tebrik ederim ikisini de. Kardeşim olsa hayatta öyle tartışamazdım muhtemelen.

Neyse, o reklamın etkisi kısa süreli oldu zaten.

Şimdi de Avrupa Basketbol Şampiyonası var ya, her molada Hido'lu 3G reklamına maruz kalıyoruz.

Hido - salon görevlisi Nuri (30 saniyelik reklamda 10 kez duyunca Nuri'nin ismini ezberlememek imkansız) ikilisinin üstün çabalarıyla hem basketboldan, hem 3G'den, hem de "gomikli fotolardan" soğudum resmen.



Cidden merak ediyorum, TV reklamlarıyla ilgilenen arkadaşları nasıl barındırdıklarına şaştığım Avea bile 3G için başarılı reklamlar hazırlamışken Turkcell kendi kendine sorduğu "acaba ne kadar bayabiliriz?" sorusunun cevabını mı bulmaya çalışıyor?

Cevap veriyorum: Yeterince bayabiliyorsun Turkcell.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Kuzenimin calistigi reklam sirketinin cektigi Turkcell'in 3G reklamlarina gercekten sinir olmamak elde degil bencede.Facebook ta set arkasi ve merak merak diye inleyen super üclüyle birlikte resimlerini gordugum kuzenime calistigi reklam sirketinin neden böyle süper ötesi antipatik bir reklam bir filmi cektiklerini sordum?

Cevabi ise reklamin ne kadar kotu yada antipatik olmasinin onemli olmadigini reklamda oynayan karakterlerin halka ve insanlara ne kadar cok güven verdiginin önemli oldugunu söyledi reklam sirketleri icin.

Her ne kadar cevabtan tatmin olmasamda bir bakimada hak veriyorum misal ali sabanci li vodafone 3g reklaminda ali sabanci yerine cem uzan olsaydi misal ürün ne kadar tutulurdu ayri bir tartisma konusu.Gerci Hido ve Salon görevlisi Nuri gibi iki malinda türkiyedeki insanlara güven verip vermedigi veya nasil bir güven duygusu biraktigida acikcasi ayri bir tartisma konusu.
Bence kurgu ve konuda cok onemli ama sanirim bunun turkiyedeki bir cok reklam sirketi icin pek onemi yok
Yalniz acikcasi Turkcell in reklamlarinin beni Turkcell den soguttugu kesin.