20090924

Felis Domesticus

Geçen perşembeydi. 2 gün boyunc şirketin birinci katındaki odama kadar gelen kedi seslerinin kaynağıyla karşılaştım sabah işe gittiğimde. Şirkette bir arkadaş bulup sakladığı yerden bulup çıkarmış, bir kolinin içine koymuş.

Perşembe günü de mırlamalarını dinledim akşama kadar. Akşama doğru bi ara sesi kesildi, indim aşağı baktım. Mahallenin çocuklarının alıp götürdüğü istihbaratını edindim ve iz sürmeye başladım. Ki iz sürmek hiç de zor olmadı bizimkinde böyle cırtlak bir ses varken. Sesi takip ederek yaklaşık yüz metre ilerde bir bahçede buldum, aldım şirkete geldim tekrar.

İçim el vermedi, akşam eve götürdüm. Birlikte geçirdiğimiz ikinci gün de veterinere götürdüm bizimkini. Sağlığı yerindeymiş, tek dert beslemekmiş. Süt de içmiyordu bir türlü. Ama ıslak mamayı görünce de hiç tereddüt etmedi.

İki gece bakıp bayram tatili için Afyon'a gittiğimde onu da götürecektim, ananem bakardı ona ne de olsa. Götürdüm Afyon'a planladığım gibi.

Sonra geri getirdim. Hayatının yolculuğunu yaptı bizimki. Nerden baksan bin kilometre.

Şimdi yatağımda, minik bir kutunun içinde,eski bir kazağımın üzerinde uyuyor. Sanırım ben de bir kedi sahibiyim artık.


Adı da Rufus muhtemelen.

7 yorum:

pudra dedi ki...

alakasız ama kedim olursa adını alf koyucam galiba ahaha şimdiden keyiflendim.rufus da güzel isimmiş.kulağına ismini ezanla beraber fısıldasaydın da uslu bir şey olsaydı keşke.

Buro dedi ki...

Ahah, alf de gayet parlak bir fikir aslında. İsmine münhasır olursa da tarihin en yamyam kedisiyle karşı karşıya oluruz muhtemelen.

İsim seramonisini de gerçekleştireceğiz zaten en kısa zamanda, adetlerimize uygun olsun: )

pudra dedi ki...

burayı okuyan insanlar bakın alf benim kedimin adı olacak ona göre.sinirlendirmeyin şimdiden beni. rufusa ablasından bir adet altınlı maltınlı nazar boncuğu

Buro dedi ki...

yahu ne güzel isim annesi olacaktın : )

pudra dedi ki...

isim annesi olmak yerine alf isimli kedinin annesi olmak isterim.ama istiyorsan kullanabilirsin. ne de olsa kediler aynı şehirde olmayacak bunu kabullenebilirim:)

Buro dedi ki...

Ahah, evet senin dileğin daha mantıklı tabi. Teşekkür ederim yine de, en azından izin almış oldum ben şimdilik. Şimdilik aynı şehirde de olmayacağımıza göre problem çıkmaz gibi: )

pudra dedi ki...

hem senin kedi erkekmiş anladığım kadarıyla daha yakışır.erkek kediler azman oluyorlar ama ifadeleri falan sert oluyor uyuz olabiliyorum bazen.böyle de bir insanım