20110517

Rulman

Detaylarını henüz bilmiyorum da, rulmanla fiziksel yakınlaşmaya girmeye çalışırken rulmanın gazabına uğrayan vatandaşı az önce öğrendim.

Damacanayı biliyorduk zaten, kendisini iğfal eden insanı ağır tahrikten yargılanmadığı kalmamıştı bi. Rulmanın başına ne gelir bilmiyorum.

Rulman da yaklaşık beş yıldır ithalatını yaptığım ürünler arasında geliyor. Normal olarak -çocukların kendilerine yaptığı tahtadan arabaların altına teker olması dışında- alternatif bir kullanım alanı aklımın ucundan bile geçmemişti.

Ne bileyim, aks var mesela yine ithalatını yaptığım ürünlerden. Sonra direksiyon kutusu var. Bunların uzunlukları 1.5 metreye yakın olabiliyor. Bir de kalınlar falan. Hadi rulman olayını eğitim düzeyi falan desek; depodaki arkadaşlar arada bir kendi aralarında "Şu aks var ya, sana girsin ekiki" diye şakalaşıp bu ürünleri cinsel şakalarına alet ederler de, hiç birinden "şu rulman var ya, ona gireyim" gibisinden bir cümle duymadım ben. Gerçi içinden geçirenler vardır belki, bilemiyorum.

Şimdi anahtar deliği falan bekliyorum ben yetkili arkadaşlardan.

Neme lazım, ben bundan sonra rulmanlara pek dokunmayayım da.

Hiç yorum yok: