20090701

W

W harfini en güzel telaffuz eden insanlar (telaffuz etmek mi demeliyim, emin olamadım) -aslında telaffuz edemeyip "dublu v" deseler de- söz konusu harfi "double v" şeklinde telaffuz etmeye çalışan insanlar bence.

Çünkü W, çoğu fontta da görüleceği gibi iki tane u'dan ziyade iki tane v'nin yan yana gelmiş olmasıyla oluşuyor bana göre.


Bi de kafama şu takılıyor, W'yi double v diye telaffuz etmek yerine vv diye telaffuz etsek, çok daha kısa oluyor söyleniş bakımından. Daha rahat.

Ama o zaman da web adreslerini verirken kullanılan kalıp vvvvvv şeklinde söylenir ki bu da kafa karıştıra bilir.

Gerçi ben ona da çözüm buldum, www demek için altı v deriz kurtuluruz.


Hatta web adresler www.a.com şeklinde değil 6v.a.com şeklinde olmalı.

2 yorum:

pudra dedi ki...

seni de filozofların chitonlarıyla forumlarda ense yapıp kafa kaşıyıp dünyayı kurtardığı zamanlara davet ediyorum azizim.
yanlış zamanda doğmuşuz

Buro dedi ki...

Evet, ne güzel de eserdi püfür püfür.