20090703

Tanışıklık

Tanıştığım insanların tamamen alakasız olduğunu düşündüğüm başka tanıdıklarımla tanıdık çıkması konusunda özel bir güce sahip olduğumu düşünmeye başladım.

Askerde en iyi anlaştığım insanın çok sevdiğim bir arkadaşımla bölümden arkadaş olması, yeni tanıştığım bir insanın yakın bir arkadaşımla arkadaş olması durumlarına alıştım zaten.

Ama ben alıştıkça yenileri geliyor... (evet, ben de üç nokta kullanabiliyormuşum)

Bizim şirkette geçen pazartesi işe başlayan çalışma arkadaşımın bugün bostancıya gideceğini öğrendim. İyi dedim, ben götürürüm seni.

Dayısına gidiyormuş.

Giderken öyle bi anlattı ki dayısının evinin nerde olduğunu, aha dedim, aynı bizim ev.

Nitekim aynı evmiş. Aynı ev değil tabi de, aynı apartmanda oturuyormuşuz arkadaşın dayısıyla. Yengesi apartman yöneticimiz. O da şaşırdı zaten, apartmanda oturan birinin arabasında yeğenini görünce.

Çardakta oturup bütün apartman bayanlarıyla tanışma fırsatım da oldu böylece.

Hiç yorum yok: