20081228

MSN Tesbiti

Çoğunuzun bildiği üzere sosyolog değilim. Bahsedeceğim konuyla ilgili bilimsel bir çalışma da yapmadım şimdilik. O yüzden alınmayın hiç biriniz. Ya da naparsanız yapın bilemiyorum.

Ancak Msn'de yeterli örnek uzayına ulaşacak kadar insanla görüştüğümü düşünerek vardığım sonuç şudur ki;

Bıraktım "selam, nasılsın?" gibi medeni girişleri, "slm nbr" bile yazmadan, muhabbete titreşim göndererek başlayan insanların çoğu (nerden baksan %90) belli bir eğitim seviyesinin -ki bu bana göre açık öğretim dışında bir lisans programını bitirmiş ya da söz konusu programda okuyor olmak- altında insanlar.

Daha önce de belirttiğim üzere konuşmaya titreşim göndererek başlayan insanlar yüzyüze konuşurken de karşısındakini "hişş bak biii" dercesine her kelimesinde dürterek konuşan insanlardır benim gözümde ki mümkün olduğunca uzak kalırım bu tip insanlardan.

1 yorum:

cerenimiss dedi ki...

şşş bi şey dicem :)
aynı şarkıyı dinleyelım hadi aynı anda..
bunu ılk kez yapcam..hiç tanımadıgım hiç tanımıcagım bı ınsanla aynı şeyi duyup başka şeyler dusunceksın :)
sonra da tesaduf kılıfını giydircem ustune hatta bunu bizzat ben yapıcam ;)
başlıyoruz ozaman..
Cem Adrian_nereye gidiyorsun?

playaa