20081213

Hey Corç

Tam şu an Hakan Peker Disko Kralı'nda "Hey Corç" temalı şarkısını söylüyor. Millete 80'lerden gına gelmiş olacak ki 90'lar gibi bi konsept var galiba bu gece programda. (Evet öyleymiş, şimdi anladım konsepti. Mal mıyım?)

Neyse, bu şarkı patladığında ben ilkokuldaydım. Okuldan çıkıp öğleden sonra okulun bahçesinde oynarken bir arkadaşımın ablasının koşarak gelip Hakan Peker'in söz konusu kasetini bulduğunu sevinçle haykırışı hala gözümün önünde.

Bu tip şarkıların kol gezdiği bir dönemi en az hasarla atlatıp bugünlere gelebildiğim için dua ediyorum şu an.

Ek: Oha Barbaros Hayrettin insanı çıktı programa.

Bu tip şarkıların kol gezdiği bir dönemi en az hasarla atlatıp bugünlere gelebildiğim için kurban kesmeyi planlıyorum şu an.

Ek 2: Eyvah Burak Kut

Ek 3: Anladım ki Ek yapmanın sonu yok. Tayfun insanı çıktı şimdi de. Fan Club'ı bile varmış adamın.
Bkz: Akıl Fikir
Rüya Ersavcı hala çok tatlı ayrıca.

Ek 4: Yonca evcimik. Oha dansçılarını bile getirmiş. Neyse ki şarkının çıktığı zamanlarda eşlik eden dansçıları getirmemiş ki onlar muhtemelen memelerine basıp düşerdi dansederken.

11 yorum:

Adsız dedi ki...

çok hızlısın

Adsız dedi ki...

çok ohasın

Adsız dedi ki...

gereksiz çok

Adsız dedi ki...

ohhhhhşşş bebeğim

Adsız dedi ki...

sigi

Adsız dedi ki...

Bu ne şimdi kardeş? Sözlüğe link koymanın ne anlamı vardı...

Adsız dedi ki...

sozluge linki koyacagina yaziyi koyaydin angutbettin

Adsız dedi ki...

bu ne lan saçmasapan git otur evinde

zaen dedi ki...

he valla.

Adsız dedi ki...

Tamam vurmayın artık öldüm

Adsız dedi ki...

biz bunu gördük okuduk koptuk hemde 31 aralıkta mucuk