20081230

Cem Adrian

Daha 15 dakika olmadı canım bir arkadaşım şu* videoyu göndereli. Cumartesi gecesi ve pazar sabahı olmak üzere 12 saat içinde 2 kez de tv'de rasgelmiştim zaten söz konusu şarkıya. Gariptir, aynı gün blogumda da bir şekilde karşıma çıktı Cem Adrian.

Geçen cumartesi gecesine kadar bilmiyordum bu insanı ismi dışında. Kayıp mıdır benim için tartışılır, ama ne tarz müzik yaptığı hakkında bile bir fikir oluşmamıştı kafamda. Önceki gün sözlükten biraz bakınınca öğrendim -en azından kimilerine göre ki bu kimileri arasında Fazıl Say da var- ne kadar büyük bir yetenek olduğunu.

Şimdi tekrar tekrar, rahat rahat dinliyorum da şarkıyı...

Alakasız bir şekilde Cem Karaca'yı hatırlattı bana bir süre. Sonra şarkının sözlerini kendim yazabilmiş olmayı diledim bu konuda hiç yeteneğim olmadığını bildiğim halde.

Daha sonra bu şarkının bir filme soundtrack olması gerektiği geçti aklımdan. (Belki zaten öyledir, bilmiyorum. Ne zaman aklımdan bu düşünce geçse öğreniyorum ki o şarkı zaten bir soundtrack albümde yer almakta.)

Şimdi düşünüyorum da. Milletin şarkılarıyla beraber hasta olduğu Issız Adam filminin soundtrackinde yer almalıydı. Belki de filmi daha farklı sonlandıracak bir şekilde.

* Bu http://www.youtube.com/watch?v=ETuWGu7lpTY

3 yorum:

cerenimiss dedi ki...

Yolları, duvarları geç yavaş yavaş…
Giderken bu kentten bir piç gibi bırak yalnızlığını…
Ve o siyah saçlarını kes yavaş yavaş…
Giderken, terk ederken savur yüzüne yalnızlığının…

Ve unut ne yaptı sana!
Unut neler anlattı!
Unut ne varsa vazgeçtiğin!

______________________________________________

ama beni kalbımden vurdun dur benım de acilen bişeyler yapmam lazım blogumdaa..
bekle birazcık olur mu :))

Adsız dedi ki...

Bekliyorum ayrıca Ceren:)

Adsız dedi ki...

Mia, Sıcak'mış filmin adı. Afişini görünce hatırladım tv'de görmüştüm reklamını/fragmanını ama Cem Özer kişisinin oynadığını farkedince pek şans vermemiştim filme kendi adıma.

Ceren, bekliyorum:)