20091031

Tıp Okumak Zor Zanaat

Şu Kavak Yelleri dizisindeki aslı şunca aksiyona rağmen tıp fakültesini bitirebilirse dizinin -zaten tartışılmaya müsait- kalitesi hiç kalmayacak vallahi gözümde.

Zaten ayda bir falan rastlıyorum diziye. Rastladığım her bölümde ya Aslı yurttan atılıyor, ya sınıfta kalıp hocayla konuşmaya gidiyor, ya da trafik kazası falan geçiriyor. Bu bölümde de arkadaşı vurulmuş.

Bu kafayla bölüm birincisi olarak mezun ederler senaristler bu kızı. Sonra da Tus'a ilk girişinde beyin cerrahi falan kazanır.

Sonra da iyice miker beynimizi.

4 yorum:

pudra dedi ki...

bir de tıp öğrencisi uykusu denilen bişi var yani o tür bir uyku yok adamlar uyumuyor ders çalışıyor nasıl bir tıp okuma süreci çözemedim.

Adsız dedi ki...

beyin cerrahinin puanı düşük dostum :D daha ütopik bişey olur bence kardiyolog falan :P

Buro dedi ki...

Pudra: Aslında sen de yakınsındır o uyku çeşidine mesleki açıdan.

Vecihi: Son cümleye bağlayabilmek için seçmiştim ben beyin cerrahiyi:) Gerçi başka bir şey seçilip başka türlü de bağlanabilirdi

pudra dedi ki...

ben 2 saat uyuyup işe gidebilen o günün akşamında da gece yarısını geçtikten sonra uyuyabilen özetle dayanabilen bir insanım.ve bunları önemsiz mevzular için bile yapabiliyorum. o kadar rahatım yani.