20091009

Kepek

Mehmet Günsur'un iş yaşamında oyunculuğu; özel yaşamındaysa yemek yapmayı, paraşütle atlamayı ve davul çalmayı seçtiğini; Kıvanç Tatlıtuğ'unsa iş yaşamında oyunculuğu mu artık neyi seçtiyse; özel yaşamındaysa basketbol oynamayı seçtiğini ilan ettiği Head & Shoulders reklam serisinde ben de oynamış olsam "İş yaşamımda mühendisliği, özel yaşamımdaysa miskin miskin oturmayı tercih ettim" der; reklamda saçlarının güzelliği belli olsun diye hoplayıp zıplayan diğer iki yıldızın aksine kafamı yavaşça sağa sola çevirip boynumu kütletirdim.

Şu kısacık saçlarımla yapabileceğim en uygun eylem bu zira.



Cümleyi biryerlerinden bölmeye çalıştım ama beceremedim.

1 yorum:

happy owl ironic dedi ki...

hehe bi an gözümün önünde canlandı süper eğlendim. kesinlikle desteklerdim seni vede o reklamda kendimi bulurdum sen oynamış olsaydın (;>