20090814

Eyfel

Pisa Kulesi'ne 100 metre yaklaşan neredeyse herkesin persfektiften faydalanarak çektiği fotoğraflar var ya hani. Bir örneği aşağıda var gördüğünüz üzere ki adamın Türk olmasından da şüphelenmedim değil üzerindeki seksi xs siyah atlet sebebiyle.

Neyse, illet oluyorum bu tip fotoğraflara.










Gel Gör ki, kule boyutu ve çevre özellikleri sebebiyle pek mümkün görünmese de, Eyfel Kulesi'nin yakınlarında yine perspektiften faydalanarak aşağıdakine benzer bir pozu (anca bu kadar çizebildim) veren bir insan olursa cidden takdir eder, alnından öperim.




8 yorum:

pudra dedi ki...

ifade çok etkileyici yalnız.gerçekten tasarımda bütüncül davranıyorsun corpse ahahahaha

Buro dedi ki...

Ahah teşekkürlerimi iletiyorum.
Sana cevap yazarken de hep bi resmiyet durumundayım, bilemedim.

pudra dedi ki...

bu arada italya dönüşü benim ifadem de tam da böyleydi.yani mutluluğun çizilemeyen resmi gibi bir şeydi benim için şu durumda olmak ahahahaha

Buro dedi ki...

ahah, mutlulukla pek bağdaştıradım şahsen ben o ifadeyi

pudra dedi ki...

anlatmak istediğim şuydu bana mutluluğun resmini çizer misin durumundaki gibi ifade edilmesi imkansız bir durumdu italya konusu ve ama bu çalışman ile o duruma son verebildim.

Buro dedi ki...

hah, şimdi anlaşıldı merkez.

pudra dedi ki...

BU ARALAR YAZAMIYORUM BEN DE BU CÜMLEDE DE HATA VAR.VE YİNE CAPS BU DA ÇİZİMDEN KELLİ PEK PARDON.

bellatrix dedi ki...

bunlar da oluyore...
http://static.guim.co.uk/sys-images/Travel/Pix/pictures/2007/09/08/holsnap_460.jpg