20081103

Ada

Küçükken, küçükken dediğim de 5 yıl önce falandır, lisedeki en yakın arkadaşlar olarak çeşitli sebeplerle yolumuz aynı zamanlarda ve şanstır ki yazın ortasında İstanbul'a düşmüştü doya doya eğlenmemize yetecek kadar uzun bir süre boyunca.

"Adalara gidelim pazar günü" dediler. Ben o zamana kadar adaları hiç görmemiş insan yavrusu olarak heveslendim. "Gitmişken büyük adaya gidelim, seneye gitmemize gerek kalmaz. Ehi ehi" bile dedim hatta. Beni ciddiye aldıklarından mıdır (sanmam) nedir büyük adaya gittik ciddi ciddi. Gitmez olaydık, en uzak olanı oymuş. Foşur foşur bi saat mi ne sürdü yol. Gak gak martılar her tarafta. Simit atmak da bayıyor bi süre sonra. Gittiğimizde yaptığımız tek aktivite de bisiklete binmekti işte dağ bayır.

Cidden gitmişken büyüğüne gitmek işe yaradı galiba. Bi daha hiç gitmedim adalara.

"Selin taş gibi olmuş" da o döneme tekabül eder.

Hiç yorum yok: