20130226

Pırıl

Eve dönerken kuru temizlemeciye uğrayıp "Akşam kaça kadar açıksınız?" diye sordum. Sekize kadar açığız dedi. Saat daha 18:15'ti, iyi dedim. Eve gidip ütülenecek takım elbise ve gömleklerimi getireyim 15 dakikada. Tamam dedi adam da. 

Eve uğrayıp temizlemeciye geri döndüm. "Bu akşama mı istiyorsun?" diye sordu. Acelesi yok, dedim. Yarın akşama alsam da olur. "Ben de bu akşama istersin diye sana hazırlık yapmıştım, ütü yaparken muhabbet eder çay içeriz diye çay demlemiştim" dedi. 

Oha, dedim. Tabii içimden. Yıllardır leke çıkarıcılarla uğraştığından mı bilmem, tertemiz kalmış adam. 

"Bir randevum var, özür dilerim" diyebildim sadece dışımdan.

3 yorum:

Npuella dedi ki...

randevuyu geciktirip bi cay icseydin :/

bellatrix dedi ki...

Tanışasım geldi ama çok uzağız birbirimizden sevgili kuru temizlemeciyle.

Buro dedi ki...

Sözüm olsun dedim Npuella.

İnsanlık namına büyük, ütü namına karanlık bi adım oldu tanışmamız bellatrixbegins. Bahsettiğim gibi pantolonlar hep çift çizgi. Çırağa mı ütületti ne.