20111125

labebe

Bilinmediği üzere uzun zamandır, ki bu uzun zaman yaklaşık bir yıl, kendime ait bir domain edinme düşüncesindeydim. Haklı olarak da "almışken kısa bir şey alayım, seneye almaya gerek kalmaz" diye düşünüyordum nitekim saray yavrusu uzunluğunda bir adres stüdyo daire kıvamındaki bir adres kadar kolay akılda kalmıyor. Kaldı ki akılda kalsa bile merababenburohemyakisiklihemsempatigim.com gibi bir adresi yazmaya her şeyden önce ben üşenirdim zaten (bi seferlik üşenmedim, hadi yine iyisiniz) Bir de işte uzantısı .com, o olmazsa.co (çakma .com diyorum buna ben. Memesiz .com da diyebilirim tek m yerine iki m ekdik olsa. Ama sadece bir m eksik. Zaten terbiyesiz bir adam da değilim.) (oh, sonunda kapadı parantezi. Bak ama, yine açmış) olsundu. Başka da bir dileğim yoktu.

Gel gör ki hem -en azından kendimce- anlamlı, hem de kısa sayılabilecek bir domain bulmak pek de kolay değildi. Buro.com gibi tam istediğim gibi domainleri boş bulamayacağımı zaten biliyordum, yine de bir umut sorgulattığımda karşıma çıkan "o dolu, ama şunlar var" tavsiyesine uyup ozburo.com, luxburo.com gibi domainleri de alacak değildim tabi. İstediğim gibi bir şey bulamadığımdan da bugüne kadar geldim düşüne düşüne.

Sonunda, sanırım yine Behzat ç izleyip Ankara özlemimi depreştirdiğim bir pazar gecesi, hayatımın üçte birine yakın zamanında yaşamış olmama güvenerek kendime iliştirdiğim "Fahri Ankaralı" nişanıma dayanarak yeni blog adresimi buldum.

Yukarıda görüyor olmanız lazım zaten.

6 yorum:

bellatrix dedi ki...

çok iyi oldu çok da güzel iyi oldu tamam mı!

thereigo uymuyordu konsepte zaten, ucundan ilişir gibiydi ama sandalyenin kenarındaydı yani.

Buro dedi ki...

Di mi ya? Benim de pek içime sinmemişti o.

gülş dedi ki...

allah davul etmeye seni, çok güzel olmuş. güle güle otur beybi.

Buro dedi ki...

Beğenmenize cidden sevindim sevgili gülş: )

La Santa Roja dedi ki...

Ankara'ya her gittiğimde ya da Ankaralı biriyle konuştuğumda dilime oturan "la"ya burda da rastlamak ne hoj. Bugün la'dan giderim artıkın. Amma güzel olmuş :)

Buro dedi ki...

ses verelim o zaman, la :p