20081021

Foolish Casanova

Hani bazen bir şarkı fazlaca popüler olduğunda ünlü olmayan bir adam çıkıp "O şarkıyı aslında ben yazıp bestelemiştim, Kenan Batılı şarkıyı benden çalıp kendi şarkısıymış gibi söylüyor" falan diyip üç beş prim yapar ya.

Tam tersi bi durum da yaşanır mı acaba? Petek Dinçöz çıksa, "Foolish Casanova aslında Can Tanrıyar'ın şarkısı değildi, biz onu Buro'dan çaldık" dese mesela. Ben naparım o zaman? Eşin dostun yüzüne nasıl bakarım?
Ve ne acıdır ki bu durumu yalanlamam da pek işe yaramaz. Magazin basınına konu olmuşumdur artık bir kere. Çamur at izi kalsın taktiği uygulanmıştır üzerimde. Petek Dinçöz "what it what it what it means" diye üzerime yürür kabuslarımda, haykırarak uyanırım.

Neyse, baktım kimseyi inandıramıyorum "Ortaokul hazırlıkta, this is a pen kalıbını öğrendikten hemen sonra yazmıştım ben onu!" derim. Evet, hatta şarkıyla ilgili klibin koreografisini de o zamanlar kreşe giden kuzenim yapmıştı.

Hiç yorum yok: