20081018

Bahçıvan Kaşar

Yemek yapmayı sevmediğimden evde birşeyler yiyeceksem akla gelen ilk şey tost oluyor genelde. Eh, kaşar peyniri lazım.

Gittim Migros yavrusu konumundaki Şok markete kaşar peynirlerine bakıyorum. Bizimkine takıldı gözüm; "Bahçıvan Genç Dilimlenmiş Kaşar Peyniri. Üşengecim ya, dilimlenmişi varken diğerini alıp dilimlemeye ne gerek var diye düşündüm doğal olarak.

Az önce bi heves tost yaparken farkettim ki bu kaşar dilimlerinin hepsi birbirine yapışmış. Ve ne yazık ki o yapışık dilimleri birbirinden ayırmak yekpare (oha, tencere mi bu) kaşarı bıçakla dilimlemekten çok daha zor. Zaten ayırabildiğim dilimler de gayet amorf, biftek kalınlığında falan oldular.

Bu vesileyle bana zorla çift kaşarlı tost yediren Bahçıvan yetkililerine teşekkür ederim.

Bahçıvandan kaşar peyniri mi alınır, git bi demet çiçek al yolda gördüğün ilk güzel kıza ver falan.

Hiç yorum yok: