20090506

T.C Kimlik

Bu sabah haberlerde duydum.

T.C Kimlik numarasının son hanesi 4 olan annelere Ziraat Bankası'nın anneler günü için 400 TL yardım yaptığı dedikodusu yüzünden yüzlerce insan birikmiş banka şubeleri önünde. Sadece istanbulda da değil, bir kaç ilde daha.

Üzülsem mi hallerine, yoksa salak olduklarını kendi adıma tasdiklesem mi bilemedim. Yaşlı yaşlı kadınlar da var aralarına, kim bilir kaç saat beklediler. Belki cehaletten, belki ihtiyacın getirdiği çaresizlikten doğan bir umuttan.

Onu geçtim, kimlik numarasının son hanesi 4 olan erkekler bile gelmiş var olduğu sanılan anneler günü hediyesini almaya.

Bazıları da kendini o kadar inandırmış ki yalana, "Başbakan söyledi, ben duydum"; "dün haberlerde izledim" diyenler bile vardı. Onlar bildiğin salak işte.

3 yorum:

dyq dedi ki...

şu anki koşullarda, olaya iyi niyetle bakıp ihtiyacın getirdiği çaresizlikten diyorum. Ama başbakan söyledi duydum diyenler çok şakacı bir toplulukmuş =)

jelatin dedi ki...

Blogunu yeni buldum.

Bulur bulmaz tüm arşivini hatmetmek istediğim blogları bulmaktan mutlu olurum.

Çok fazla "bul-" dedim.

Görüşürüz!

Buro dedi ki...

dyq; o ben duydum diyenlerin savunulacak hiç bir şeyi yok zaten: )

jelatin; teşekkür eder, bilmukabele demek isterim.